:)

hej
har jobbat i dag slutade sex.
när jag kom hem så börja jag skruva med moppen o nu har jag fått fart på den den går som fan ;)
så de är de jhag har gjort i dag.
imogon ska jag jobba.
sen ska jag träffa älsklingen.
imorgon har jag o älsklingen vart tsm i 10månader:)<3
så jag ska fira lite med henne då :)<3
får se va vi hittar på :)<3 '
älskar dig mest älskling du är underbar<3
du är den finnaste jag har <3
du är allt jag har <3 jag älskar dig mest <3
jag har älskat med dig i tio månader jag hoppas jag får älska med dig mer <3
jag älskar dig mest mitt hjärta du är allt för mig <3<3<3<3<3

du o jag för alltid ingen ska få komma i mellan oss två älskar dig mest hjärtat<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: melinda

grattis till oss. älskar dig mest<3

2009-09-09 @ 22:19:04
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0