valbo med älsklingen

hej på fredag slutade jag vid tolv.
sedan åkte jag hem i fixa lite. jag åkte till älsklingen nästan på en gång.
kom till henne typ vid tre vi gjorde inte så mycket bara tog de lungt. sen kom kjell till miranda då satt vi o kollade på tv allihoppa.

lördag vaknade vid tio duscha o fixade mig sen kom älsklingen o hämtade mig så åkte vi till valbo.
och jag hittade lite saker där som jag köpte.
sedan åkte vi hem till henne o vi käkade o så efter de åkte vi o hyrde en film.
men de vart så att vi kollade inte på filmen i somna för de.
har haft en jätte mysig natt med älsklingen <3<3
puss älskar dig mest hjärtat <3<3

Kommentarer
Postat av: melinda

älskar dig mest baby <3

2009-05-17 @ 17:58:12
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0