tja

i fredags efter skolan åkte jag hem med älsklingen ett tag.
åkte hem vid sex typ för hon skulle ha tjejmiddag.
gjorde inte så mycket drog upp till högbo med matte senare mot kvällen.
lördag: gjorde inte så mycket åkte till älsklingen vid fem typ o vi gjorde inte mycket kolla på tv sen drog vi ner på stan en sväng.
den va inte så kul där vi drog hem vid elva o kollade på tv typ.
sen somnade jag va hur trött som hellst.
vaknade vid tio typ o älsklingen sov då.
vi gick up vid elva o käkade mat för vi va hungriga sen gick vi ut o kastade pill fasst jag van hella tiden:) åkte hem vid halv två typ o käkade.
nu gör jag inte så mycket ska bara ta de lungt i dag:D

älskar dig mest min melinda <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0