gävle

tja va i skolan i dag va soft.
kom hem vi halv tre typ då satte jag mig vid datten o kolla lite.
pappa kom vid fyra typ då åkte vi in till gävle o kollade på lite kläder o skitt.
sen hämtade vi mamma o nåra till så körde vi hem dom.
efter de drog jag hem till älsklinegn o vi käkade typ när jag kom.
sedan kollade vi på  tv o myste lite de va kul ;)



Alltid du o jag älsklingen<3 i mån har jag o älsklingen vart tsm i ett halv år :)<3<3




älskar dig mest av allt melinda minna maria glamer lundström <3<3<3

Kommentarer
Postat av: melinda

de är idag ditt pucko.

älsakr dig mest hjärtat<3

2009-05-09 @ 00:49:47
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: jag

men de vart fel när jag skrev ;)<3

2009-05-09 @ 00:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0