firade ett halv år m älsklingen

 lördag: den 9/5.
vaknade vid elva låg kvar i sängen o kollade på film.
efter ett tag skrev älsklingen till mig o hon skulle komma till mig lite senare på dagen.
gick upp ur sängen vid halv ett o käkade frukost sedan gick jag upp o duschade.
klockan vart fyra då kom älsklingen<3
hon hade mä sin dator o vi satt lite vid datorn först sen kollade vi på film.
vi käkade vid halv sju efter de låg vi bara o myste lite.
hon tog kvart över tio bussen hem.
de va en rolig dag med älsklingen nu har vi vart tsm i ett halv år o en dag<3<3
jag älskar dig mest av allt mitt hjärta du betyder så himmla mycket för mig.
utan dig skulle mitt hjärta va krossat<<3<3<3<3





söndag:vaknade vid havl tolv.
kollade på film o käka frukost.
sedan gick jag utt o grejjade lite.
gick in o duschade vid ett sen åkte jag till älsklingen vid två.
vi har inte gjort då mycket i dag bara taggit de lungt o kollat på tv<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0