älsklingen fyllde 15 år

lördag: vaknade vid nio började måla ute vid tio o höll på till tre va as tråkingt.
sen gick jag in o duschade så fixade jag mig sen drog jag till älsklingen vid sex  och hon höll på att städa.
vi åkte o köpte pizza o käkade de o kollade på robinson sedan gjorde inte vi så mycket låg o myste.
klockan vart 00,00 o då sa jag gratttis till älskling för hon fyllde 15år <3.
söndag: vaknade vid tio sen gick jag o älsklingen o duscha.
så kom de massa folk o firade älsklingen o vi käkade tårta o massa kakor sen gjorde inte vi så mycket.
åkte hem vid sex typ.


älskar dgi mest mitt hjärta<3<3
nu är du 15år mitt hjärta <3<3

Kommentarer
Postat av: melinda

tack älskling & tack för presenterna.

äslakr dig mest<3

2009-05-24 @ 20:51:14
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0