m älsklingen

söndag: jag o älsklingen vaknade vid tolv.
vi gick ner o käkade frukost sen up o duscha.
vi käkade vid tre typ vi åt tacos.
fyra kom mamma o hämtade oss vi åkte hem till mig vi har inte gjort så mycket bara taggit de lungt.
vi kickade på film o så sen somhade jag:)


måndag
vi vaknade vid nio.
gick upp o kläde på oss o så sen åkte vi till högbo men de sög där så vi åkte hem nu är vi hemma o tar de lungt bara får se vad som händer sen :)

det har vart mysiga dagar med älsklingen <3<3<3


Kommentarer
Postat av: melinda

usch vikken ful bild på mig. men älskar dig endå <3

2009-06-08 @ 11:56:25
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: pandan

hihi nej då de är den inte den är fin.

älskar dig mest <3

2009-06-08 @ 17:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0