fredag

HEJ
vaknade kvart i åtta.
gick ner o käkade frukost kvart över åtta åkte jag ner till melinda.
kom ditt typ halv nio hon höll på att fixa sig o jag va hur trött som hellst så jag la mig i sängen o vilade.
vi drog till jernvallen till halv tio typ.
vi skulle spela bränboll där de blåste skitt mycket de sög som fan vi fick allafal åka hem vid elva.
då åkte jag o älsklingen hem till henne vi gjorde inte så mycket jag somnade ett tag allafal.
vi åkte hem till mig vid sex o vi har inte gjort så mycket vi ska kolla på tv snart.
hon ska sova här i natt:) de ska bli mysikt<3
puss älskar dig mest melidna<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: melinda

älskar dig min lilla elaking ;)<3

2009-06-05 @ 19:51:22
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: pandan

jag har inte vart elak mott dig <3

2009-06-05 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0