A

hej
har vart i högbo i dag.
och så har jag vart med älsklingen vi gjorde inte så mycket kolla på film o så.
körde hem henne vid sex typ.
träffade syster o danne på stan o dom åkte efter oss sendan åkte jag o danne hem till han o städade hans garage.
älsklingen ringde till mig när jag va där,


jag förskökte men de vart fel
jag vell bara fösköka hjälpa dig men de kunna inte jag för jag pajade de istället.
vill be om förlåtelse de vart fel av mig.
men jag vet inte hur jag ska be om förlåtelse.
ibland gör man rätt o ibland gör man fel och de är fel jag har gjort nu .
de gör ont i mitt hjärta nu när jag har gjort fel men jag vill bara be om förlåtelse.
förlåt

Kommentarer
Postat av: melinda

älskling de gör inge.

älskar dig mest<3

2009-06-09 @ 12:29:46
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: pandan

älskar dig mest hjärtat <3

2009-06-09 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0