A

tja
kom hem i fredags vid halv sex. då ringde jag älsklingen hon skulle komma hem till åtta hon va i gävle så när hon kom hem till sandviken kom hon o hennes pappa o hämtade mig.
vi gjorde inte så mycket kolla på film o så.
vaknade i lördags när klockan va tolv vi fixade oss sen åkta vi till valbo halv två.
va när ett tag sen åkte vi hem vi åkte till älsklingen en sväng sen åkte vi hem till mig o vi grillade o spelade kubb här.
vi kolla på tv sen o myste bara.
i dag har imte vi gkort nå mycket alls bara lega i sängen typ o kolla på tv.
i kväll ska jag bara kolla på film o ta de lungt :P



älskar dig mest melinda <3<3

Kommentarer
Postat av: melinda

hihihi sötis ;)<3

2009-07-21 @ 00:55:18
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0