(A)

HEJ
älskling ringde o väckte mig klockan tolv typ, hon sa att dom satt på bussen o va snart i gävle:)
de va rolingt att hon skulle komma hem så man fick träffa henne:).
gick o käkade frukost sen gick jag ut o fixade lite.
efter ett tag ringde älsklingen o sa att dom va hemma hon sa att hennes pappa kunna komma o hämta mig:)
så jag gick in o duschade o fixade mig sen kom han.
när jag kom till älskling så satt hon vid datorn, de va rolingt o träffa henne.
sen har inte vi gjort så mycket kolla på film o så.
nu ska vi kolla på film på 4an:) o mysa lite.
vink vink
melinda jag älskar dig mest mitt hjärta<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: melinda

as roligt att träffa dig för ja har saknat dig sjukt mkt<3

2009-08-02 @ 19:54:42
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0