älskling





hej klev upp halv nio i dag :) började skolan halv tio . det var ganska soft dag idag i skolan .
slutade vid ett typ o då åkte jag o jenni hem till älsklingen för hon va hemma från skolan idag för hon är typ sjuk.
sen åkte jag typ där i från vid halv tre för min bror fyller år i dag så vi skulle fira han :D
och sen vid fem i halv sex åkte jag o älsklingen o jenni in till valbo.
Älsklingen köpte ett par solbrillor ett halspand o ett line:D
sen skulle vi gå till bussen men vi missade den så vi gick in på ikea o fikade sen gick vi runt o kollade där lite o jag köpte ett gosedjur till älsklingen :)<3
sen tog vi tjugo i 8 bussen hem.
sen så åkte jag hem till älsklingen o vi kollade på tv o myste bara <3
och i mån ska jag i väg o skruva med bilen sen ska jag kanske träffa älsklingen om hon vill de o om hon kan <3<3




älskar dig mest av allt melinda <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: melinda

älskar dig mest hjärtat<3

2009-04-18 @ 01:30:45
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/
Postat av: pandan

hihi jag älskar dig mest gumman <3

2009-04-18 @ 01:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0