a<3m



vaknade runt 12 i dag gick ner o käkade frukost. efter jag hade käkat så väntade jag på att bror skulle komma upp med bilen så jag skulle kunna börja göra de jag skulle fixa på den till han. vart klar vid halv två.
sen så pratade jag med älsklingen lite o hon kom till mig typ vid halv fyra.
vi gjorde inte så mycket myste o gick runt o kollade i mitt hus:P sen stog vi o kollade på när oscar va ute o lekte:P
älsklinegn åkte hem vid halv nio då gick jag o la mig i sofan o kollade på film.
i mån ska jag in till valbo:D nå mer vet jag inte som händer i morgon.
slå en singnal om de är någon som vill hitta på nå skojj :D




älskar dig mest melinda <3<3<3

Kommentarer
Postat av: melinda

älskar dig hjärtat <3

2009-04-19 @ 23:28:40
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0